Rami Shaaban

Vet inte vad jag ska tro om denna man. Har en fruktansvärt tvådelad åsikt om Rami Shaaban. Kollade nämligen på Ekwall synar under veckan och utav det programmet får man känslan av att Rami en lite mys pappa som inte skulle göra en fluga förnär.

Den andra sidan har man sett på planen och i intervjuer efter matcher. Nämligen den förmåga Rami har att skylla på alla andra. Om man skulle fråga honom skulle han nog påstå att han aldrig gjort ett enda fel i någon match.

Vi kan börja med målet han släppte in från halvplan med Hammarby, där Petter tappar boll och där Sundsvall spelaren med en välavvägd lobb kan lägga in den bakom Shaaban. Efter matchen klagar Shaaban på Petter.

Igår hörde jag en intervju med honom om de nya bollarna som tydligen ska vara på tok för lätta. Han säger något i stil med att hans egen mamma skulle kunna göra mål med de här bollarna.

Sista exemplet är matchen med landslaget mot Brasilien, där det blev missförstånd mellan Rami och Dorsin.


Vet inte rent tekniskt sätt vems fel det är, men det enda man hör från "mys gubben" är klagan och åter klagan, hans fel och deras fel, själv har jag inte gjort något fel alls.


Detta är anledningarna till min misstro till Rami och jag känner att jag inte vill ha honom i ett landslagsmål. Tycker han är en riktigt bra målvakt, men klarar han inte att ta någon "skit" vill jag inte ha honom i vårt ladslag.


Kommentarer
Postat av: jch

Var gärna med och rösta på vilket lag som vinner Damallsvenskan på min blogg.

2009-05-21 @ 20:19:20
URL: http://musikochfotboll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0